niedziela, 9 sierpnia 2015

Siemka!

Postanowiłam, że co jakiś czas będę dodawała skomponowane przeze mnie outfity. Dzisiejszy możecie założyć np. na
1. zakupy
2. urodziny
3. chrzciny
4. do kościoła itd.
Mam nadzieję, że spodoba Wam się mój pomysł. C:










Tutaj macie zdjęcia stylizacji w całości. 



W pierwszym outficie możecie zobaczyć miętową spódniczkę w kwiatki,  firmy Edma. W pasie ma czarny skórzany pasek. Zasuwana jest na złoty zamek, który znajduje się z tyłu. Jest to rozmiar 38 ( na mnie jest trochę zadłuża). 


Górną częścią tej stylizacji jest różowa, bluzka na grubych szelkach. Przód jest koronkowy, a tył jest z materiału podobnego do Mgiełki,  jest ona z firmy Megabrand Shop. Do tej bluzeczki  był gratis naszyjnik ze zdjęcia. 

Kolejny outfit już niedługo <:










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz