wtorek, 4 sierpnia 2015

Witajcie!

 Jestem Lilly.
Jak każda nastolatka uwielbiam chodzić po Internecie w poszukiwaniu ciekawych stron ze zdjęciami, ubraniami, butami, pięknymi miejscami, pomysłami na wystrój pokoju i nie tylko, chętnie też odwiedzam blogi (ale nie tylko modowe) i szukam inspiracji w kwestii stylizacji i fryzur.
Ostatnio nudząc się pomyślałam, że sama mogę założyć takiego bloga. Nie jestem jeszcze do końca pewna co będę tutaj zamieszczać, ale myślę że na początek coś z mojego życia, czyli zdjęcia stylizacji, które uważam za dosyć ciekawe, informacje o ostatnich zakupach  i ciekawych wydarzeniach, oraz oceny różnych produktów itd. Wiem, że to dopiero mój początek i rozumiem, że pewnie narazie nie będę mieć zbyt wielu czytelników, jednak mam nadzieję, że wkrótce się to zmieni. Będę się starać, aby moja strona była interesująca i zachęcała do odwiedzin. Osoby, które się pojawią proszę o zostawienie komentarzy. Chciałabym wiedzieć, co sądzicie i czy moje blogowanie ma sens. Oczywiście, wszystkim się odwdzięczę, jeśli tylko macie swoje blogi. Adresy możecie zostawiać własnie w komentarzach.
Na dzisiaj to tyle, kolejna notka pojawi się niedługo.C:

Pozdrawiam *,*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz